17 Mart 2013 Pazar

Hastane Çantası

38 haftalık oldum artık. Şimdilik bir doğum belirtisi yok. Ama hastane çantam hazır. Annem gitmeden hazırlamıştık. İçinde neler mi var?
 Benim için:
-Bir adet gecelik, bir adet pijama. (İlk doğumumda gecelik daha rahat gelmişti. o yüzden öncelikli tercihim yine gecelik olacak.)
- Sabahlık
-İç çamaşırı
-Ped
-Çorap
-Terlik
-Küçük havlu (çok ihtiyacım olacağını sanmıyorum ama n'olur n'olmaz)
-Makyaj malzemeleri (Öyle büyük bi makyaj yapacağımı sanmıyorum sadece yüzüme hafif renk versin yeter. Malum fotoğraflarda çok sefil çıkmamak lazım :) )
-Krem, dudak nemlendiricisi
-Fotoğraf makinesi
-Kirliler için küçük bir torba

 Bebek için:
- İki takım kıyafet (2 şer tane iç zıbın, dış zıbın, patikli pantolon, body, şapka, eldiven, çorap, bir tane yelek)
- Battaniye (Biri ince, biri biraz daha kalın 2 tane koydum.)
- Bez
- Havlu

İlk doğumumda bunlardan farklı bir şeye ihtiyaç duymamıştım. Bu sefer de almadım o yüzden.
Bugün doktora gittik, kontrole. Her şey yolunda. Bebişi bekliyoruz. İstediği zaman gelebilir. Umarım 21 marttan sonra ister gelmeyi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder