26 Aralık 2010 Pazar

Çıkmaz Demedik, Şansımızı Deneyeceğiz!!

Bu sene de yılbaşı geleneklerinden birini yerine getirdik. Milli piyangomuzu aldık. Bugüne kadar bana amorti bile çıkmışlığı yoktur. Çektiğim bilete bakılırsa bu sene de diğerlerinden farklı olmayacak: 1135554
Babam hep 'Sana çıkmıyor birşey ama, bir çıkacak pir çıkacak.' derdi. Gönül istiyor tabi ama bugüne kadar gçrmedik birşey. Bakalım bekliyoruz, deniyoruz. Pek ümidim yok yalnız kendi biletim hakkında. Bence benim çektiğim gibi, birşey çıkma ihtimali olmayan biletleri basmamalılar. Almasaydın diyebilirsiniz. Olmaz, uğuru kaçar, ilk çekilen alınmalıdır!!
Benim bilet yine milli piyango idaresini kazandıracak, ama belki diğerlerine çıkar birşeyler. Begüm'den ümitliyim mesela. İki bilete birden el attı biz de aldık ikisini de. Babası da çekti bir tane. Bakalım milyarder olacak mıyız???

Gördüğünüz gibi işim gücüm yok, bir de biletlerle sanatsal çalışma yaptım. Bütün çabalarım biletime birşeyler çıksın diye. :)

2 yorum:

  1. Merhaba bloğunu yeni gördüm, sen de diş hekimi bir anneymişsin..Ortak noktalarımız çokmuş, sevindim..Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  2. Evet ortak noktamız çok. hatta benim kuzenimin adı da beril :)

    YanıtlaSil