7 Aralık 2010 Salı

Tabiri Nedir?


Uzun bir aradan sonra komik bir rüyayla buradayım tekrar. Düşününce komik ama ben çok güzel duygularla uyandım. Begüm tarafından uyandırılmış olsam da düşününce gülümseme yerleşiyordu suratıma. Sabah unutmayım yazayım diye defalarca tekrarlamış olsam da içimden, yoğun güne yenik düştü hafızam ve büyük bir kısmı silindi. Nereden başladığını zaten hatırlamıyorum. Hatırladığım kısımlarda evdeyim. Aslında Mekan bizim ev ama annemlerinmiş burası. Aşağıda birileri var. Büyük insanlar ama ' İztop' tarzı birşeyler oynuyorlar. Sonra şehir merkezine geçiyoruz bir anda. Kuzenlerim var. Yeni ev mi almışlar, yoksa alacaklar mı tam hatırlamıyorum. Evi önce gezdik, sonra değerlendirmeye başladık. ' Aslında yeri çok güzel ama bir sokak arkada olsa daha iyi olurdu. Caddenin gürültüsü falan gelmezdi. Bebek de var hem. Ama ev çok güzel.' falan diye konuşuyorduk. Evin içinde oturuyorlar yalnız. Evi gezdikten sonra kuzenimle evin önünden geçen caddede yürüyerek bir yere gidiyoruz, bir yandan da evi değerlendiriyoruz işte. Sonra okul gibi mi yurt gibi mi, tam hatırlamıyorum, bir yere geliyoruz. Ben birşeylerin mücadelesini veriyorum. Oradan oraya gidiyorum. Birilerinden birşeyler almaya mı çalışıyorum, saklamaya mı çalışıyorum öyle bir şeyler. Rüyanın bomba kısmı ise şu: Rüyanın başından beri birisi beni kolluyor. Görmüyorum ama hissediyorum. Rüyanın sonunda bu kişi ortaya çıkıyor: Chuck Bass  :)) (Ed Westwick olarak değil Chuck Bass olarak kolluyor beni )  Hatta sonra da evlenme mi teklif ediyordu neydi.

Ahh nasıl unuttum ben bu rüyayı ya, yazsaydım keşke bir yerlere..
Sıklıkla takip ettiğim bir dizi olmamakla beraber yakaladığımda kaçırmamaya çalışıyorum Gossip Girl'ü. Fanatikliğim yok ama seviyorum.Chuck Bass de dizide favorilerimdendir. Kötü karakter -gibiydi başlarda, şimdi biraz daha iyi sanıyorum. İzleyemiyorum, bilemiyorum.- ama en çekici erkek karakter o bence. Diğer beyler pek cezbetmedi beni. Onun garip bir çekiciliği var. :))
Şimdi bu rüya ne demek?? Var mı rüya tabirinden anlayan? Bir tarafım açıkta kalmış riyalardan biri bence de, tabiri varsa da öğrenelim :)


Aslında bu rüya pek bir tanıdık. Dün akşam arkadaşımın izlediği -ve benim de eşlik ettiğim- Küçük Sırlar. Orada da böyle bir konu vardı.
Bu akşam da rüyanın ikinci bölümünü görmeyi bekliyorum, dizi misali. Bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder