14 Ağustos 2011 Pazar

Ve Begüm Gölgeyi Keşfetti

Tarih: 14 Temmuz 2011
Otogardayız. Begüm'ün teyzesini İzmir'e yolcu edeceğiz, otobüs bekliyoruz.Begüm'ün de uykusu geldi, huysuzluk yapıyor doğal olarak. Ben de onu oyalamak için gezdiriyorum. Derken yerde birşeyleri işaret etmeye başladı. Baktım, gölgemiz.Gölgemizi tanıttım önce. Eğilip almaya çalıştı, dokundu. Sonra el sallamaya başladım ben, doğal olarak gölge de sallıyor. Begüm ne yapsa beğenirsiniz? Gölgeme öpücük gönderdi. 'Bay bay!' yaptı. :)
Sonra otobüs geldi. Alışmamıza yetecek kadar süredir yanımızda olan teyzemiz otobüse bindi. Begüm'e 'Bay bay' yaptırmaya çalıştım. Başlarda yaptı. Sonra 'Deydee, geh!' demek suretiyle teyzesini yanımıza çağırdı. otobüs hareket edince de ağlamaya başladı. Açıkçası böyle bir tepki beklemiyordum. Gittiğini anlayıp, üzülmesi için daha küçük olduğunu düşünmüştüm ama yanılmışım. Kızım yine şaşırttı beni. 'Ne kadar da çabuk büyüyorlar.' dedim bir kez daha içimden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder