14 Mayıs 2012 Pazartesi

Değiştirdik...

Güne hızlı başladık bugün. Benim ve Begüm'ün uykusuz gecesinin etkisi var mı bilemiyorum. Dün öğle uykusunu geç uyuyan ve gece uykusuna da 1:00'de yatan Begüm sayesinde ben de 1:30'da yattım. 3 saat sonra da uyandım -ki hiç adetim değildir.- Uyku tutmadı. İki saat sonra uyuyabildim sanıyorum. Ama yarım saat sonra da Begüm uyandı. Neyse ki gezinicem diye diretmedi. 'Süt ısıt.' dedi ve bizimle yatmak istedi. O uykusuz halimle canıma minnet. 'Sen yeter ki uyu.' dedim ve aldım babişle aramıza. Neyse uyandık. Babişe kaç zamandır Begüm'ün odasını düzenlemek istediğimi söylüyordum. Sabah konuşmamızda da tekrar ettim. Yarım saat sonra, daha biz kahvaltının k'sını hazırlayamadan geldi eve ve 'Puff!' Işık hızıyla Begümün odası değişti. Büyüyen karyolasının alt kısmını çıkardık. Beşik kısmını odada bıraktık. Böylece hem çok sevdiğim ve bir yerlere göndermek istemediğim koltuğum kalmış oldu, hem de Begüm'ün yataktan düşme tehlikesine karşı ek korkuluk ayarlamamız gerekmedi. Beşiğin korkuluğunu en alt seviyeye getiriyorum Begüm de rahatça yatağa girip çıkabiliyor.
Oturma odasındaki masasını ve oyuncaklarının büyük kısmını da odasına taşıdım. Dağıtınca odasını dağıtmış olacak. Ben şimdilik öyle umuyorum yani. :)
Begüm odasının yeni halini çok sevdi. Yatağı ayarladığımızda içinden çıkmadı zaten. Oturma odasında bıraktığım oyuncaklardan bazılarını da odasına taşıdı. O da kendi çapında odasını ayarladı yani. :)
Bu kadar yazıya fotoğraf beklerdim ben olsam, siz de bekliyorsunuz belki ama henüz tam yerleşmediğinden oda -çok dağınık yani- rezil haliyle yayınlamak istemiyorum. Onun yerine Begüm'ün kendi elleriyle döküp, kendi elleriyle temizlediği mutfağımızın fotolarını ekleyeceğim.
Buyurun, 'Öncesi-Sonrası' :
  Önce oyuncak süpürge ve küreğiyle temizlemeye kalktı. Baktı süpürgeyle baş edilecek gibi değil, kendime sakladığım elektrik süpürgesini aldı elimden. Sonuç, benim de ufak yardımlarımla, tatmin edici. Ev işlerini Begüm'e mi bıraksam acaba?? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder